GIRLS’ NIGHT OUT // Blogly event // anmeldelse

Girls' night out evenI går aftes var jeg til Blogly event inde i Palads. Alle os blogger fra Blogly var inviteret ind og se Girls’ Night Out præmiere, lyserødløber, bobler og lidt mad, og så på en helt almindelig tirsdag – what not to like !! Jeg elsker virkelig at kunne gøre lidt ud af hverdagen :).

Alle os blogger havde hver i sær en masse af vores dejlige læsere med – via en konkurrence. Synes det var sådan en god ide, at forkæle vores følgere med sådan en aften, som TAK for at følge med! Her er nogle af mine søde læsere, som havde vundet.

Jeg er simpelthen så dum til at få taget de gode billeder, når jeg er ude sådanne steder. Simpelthen fordi jeg snakker med alle og rigtig hygger mig, så glemmer jeg det! Sorry.. Men der var så fint med lyserøde løber, lyserøde lys og mange fine blomster! Rigtig Girls’ Night Out-agtigt. Der skulle naturligvis tages en del billeder foran den fine væg 😉 Sådan er det jo….

Må heller skrive, at min kjole er fra H&M // Sko fra Nine West // Smykker fra Jewlscph, Georg Jensen, og kender ikke de andre (kan ikke huske)

Girls’ Night Out – min anmeldelse.

Jeg må indrømme jeg ikke forventede mig det store af filmen. Efter at have set traileren for filmen tænkte jeg virkelig “Årh det bliver en halv tam fornøjelse”… Synes den så så plat og forudsigelig ud.. Er ked af at sige det, men sådanne film med kvinder kan oftes godt være lidt tamme – der gør mænd det lige lidt bedre (ved godt det ikke er pænt at sige om sit eget køn)…. Sorry 🙂

Meeeen, men!!!! Hold nu op for en kæmpe overraskelse! Filmen overrasker på så mange måder. Humoren i filmen var simpelthen så god – meget positivt! Gode replikker og en underspillet tone hele vejen igennem. Måske det var stemningen af en hel sal fyldt med kvinder, og Allan ;), men jeg synes virkelig filmen var sjov. Jeg grinte virkelig meget – sådan helt nede fra maven – og det er faktisk længe siden 😀 Elsker at grine sådan rigtig, hvor man ikke kan kontrollere det – og sådan havde jeg det, da jeg så filmen.. Måske meget godt traileren er så dårlig – så kunne man kun blive overrasket.

Jeg fik derfra med et kæmpe smil på læben, og kunne faktisk godt se den igen! Tag jeres veninde, søster eller mor under armen og hop i biografen. Hvis den danske sommer fortsætter, er der alle gode grunde til en god tur i biffen. Afsted med jer…!

Tak til Blogly og United Iternational Pictures for en skøn aften !!

GemGem

DEL